Szalon etikett

Avagy hogyan viselkedik egy jól nevelt vendég?


Mi, szépségipari szakemberek minden nap emberekkel dolgozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Ennek ellenére sajnos sokszor szembesültem már azzal, hogy nem minden Vendég tartja tiszteletben az időmet, egészségemet, megélhetésemet, munkakörülményeimet, ezért legnagyobb elkeseredésemben az íratlan szabályokat – amelyekre azt hittem, mindenki számára magától értetődőek – írásba foglaltam.

Az etikett szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben. Lássuk hát a szabályokat, amelyek betartása mellett nagyon hálás leszek neked

Időpont egyeztetése


Bejelentkezéseidet személyesen, telefonon, applikáción keresztül vagy online felületen is megteheted, ahogy neked kényelmes. Én személy szerint bárhol elérhető vagyok – hívás, SMS, Facebook Messenger, Whatsapp, e-mail,.. Sokszor nem tudom felvenni munka közben a telefont, nem tudok azonnal válaszolni az üzenetekre, de amint szabad vagyok, keresni foglak!

*Reggel 8 előtt, este 8 után és vasárnaponként nem szoktam örülni a hívásoknak, ha SOS el szeretnél érni, kérlek, írásban üzenj!

Érkezés időben.


Kérlek, mindig érkezz pontosan! Késés esetén mindig telefonálj, tájékoztass Engem is! Ha mégis késel, azt az időt a Te programodból kell lecsípnünk, nem játszhatunk a következő vendég idejével. Ha sokat késel az is előfordulhat, hogy már nem tudlak elvállalni, mert szoros az időbeosztásom, kérlek, ilyenkor legyél megértő!

Időpont lemondása


Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzaszóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont Nekem bevétel kiesés, miattad más vendégről mondok le. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 1 nappal előbb jelezd, hogy nem tudsz eljönni Hozzám. Vannak várólistás vendégek is, ha időben jelzel, gyorsan be tudok tenni valakit helyetted. Ha nem jelzel és nem jelensz meg, ’pótdíjat’ számolok fel. A kezelés előtt 2 órán belüli lemondás esetén a bejelentett szolgáltatás 50%-át, lemondás nélkül 80%-át számolom fel. Természetesen ha valaki betegség miatt mond le időpontot, rá nem vonatkozik a pótdíj! Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, nem áll módomban többet elvállalni.

Betegség esetén halasszunk!


Nincs annál zavaróbb, mikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik meg Hozzánk, percenként orrot fúj és bejelenti, már 2 napja lázas. Olyan is volt már, aki örömmel hívott fel, adjak neki időpontot azon a héten bármikor, mert Ő beteg, szabadságot is vette ki, és végre ráér ellátogatni Hozzám. Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozás van a bőrödön –pl. herpesz-, egyeztessünk új időpontot! Én is ügyelek arra, hogy Te ne kapj el semmit a szalonban, Te se veszélyeztesd magad, Minket vagy a többi Vendég egészségét.

Gyermekek


Amennyiben nem tudod megoldani, hogy vigyázzanak gyermekedre, és magaddal kell hoznod Őt is, kérlek, először egyeztess Velem! Ha többen jöttök, gondoskodj előre gyermeke(i)d szórakoztatásáról!

Telefonálás


Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan telefonálhatsz, vannak, amik közben viszont nagyon zavaró. Legjobb, ha a szalonban rezgő üzemmódra állítod a telefont, és csak a sürgős hívásokat fogadod. Neked is jobb, ha a masszázsidő alatt semmi másra nem kell koncentrálnod, csak arra, milyen jó végre magaddal törődni kicsit.


Tudom, hogy ezek teljesen evidens, maguktól értetődő kérések, melyeket jó esetben senkinek sem kell elmagyarázni. Ezek olyan alapszabályok a mindennapi életünkben, melyet már gyermekkorunkban megtanultunk és sikerült elsajátítanunk. Ha ezeket a szabályokat betartod, szuper Vendég vagy!

Tiszteljük, becsüljük meg egymást! Jó pihenést és feltöltődést kívánok Neked! 

Hírajánló
  • Ajándékutalvány

    Ajándékutalvány

    Ajándékutalványunkat megvásárolhatja személyesen szalonunkban, vagy online előre utalással bankszámlára. A …
  • Év végi ajándékok cégek, csoportok részére

    Év végi ajándékok cégek, csoportok részére

    Masszázsok különböző fajtájával támogathatja munkatársai egészségmegőrzését. A Samsara Masszázs Szalon …
  • Arc reflexológia, arcmasszázs

    Arc reflexológia, arcmasszázs

    Arcmasszázs (nem kozmetikai jellegű), arcreflexológia Az arcmasszázs csökkenti a feszültséget, …
  • TENS kezelés

    TENS kezelés

    Mi a TENS kezelés? A TENS kezelés már az első …
  • Életmódtábor a Balatonfelvidéken

    Életmódtábor a Balatonfelvidéken

    ( 8-10 fő részére ) Ha fontos az egészséged, kicsit …
  • Hangterápiás kezelés

    Hangterápiás kezelés

    Gyógyítás hangterápiával – pár misztikus hangszer, amely mély belső nyugalmat …
  • Mi is az a Tibeti hangtál masszázs?

    Mi is az a Tibeti hangtál masszázs?

    Megnyugvás, harmónia, kiegyensúlyozottság, fejlődés. Öntudat, kreativitás, motiváció. Elengedés – ellazulás. …
  • Relaxáló hangfürdő

    Relaxáló hangfürdő

    Adj egy kis időt magadnak, pihenj meg, engedd hogy a …

SAMSARA MASSZÁZS SZALON 8230 Balatonfüred, Arácsi u. 20. Bejelentkezés Paál Kata: +36 70 398 7809

 

BEJELENTKEZÉS IDŐPONTRA

Füred Masszázs | Motor: WP | Sablon: Netstilus | Kinézet: K@tilla | Tartalom: Paál Kata

Felhívjuk a figyelmet, hogy az oldal „cookie”-kat (sütiket) használ. Fontos azonban tudni, hogy ezek semmilyen adatot nem tárolnak illetve küldenek az oldal látogatóiról vagy böngészési szokásairól, csak is az oldal használatát segítik. Weboldalunk használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Ha mégsem szeretné akkor az internetböngésző beállításainak megváltoztatásával a sütik küldése letiltható!

Adatkezelési tájékoztató

2000 - 2024 © Füred Masszázs